الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فك طلاسيم جملة متشابكة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Just 4 you
Just4You
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 494
الاوسمه :
sms : Just 4 You
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يونيو 17, 2008 5:39 am

اخوتى الافاضل



احييكم واتمنى ان تسعدوا بأوقاتكم معنا

فكرت بهذا الموضوع ان نتشارك لعبة فك طلاسيم جملة متشابكة

ومن يقوم بحلها يضع الجملة المتشابكة التالية

وهكذا





احسستبالنعاسفغسلتوجهىوتوضاتوصليتونمت


من سيحلها الان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MEMO
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1612
العمر : 97
المزاج : عالى وعلى كيف كيفك
\"المزاج\" :
sms :


My SMS
لن يكون لدينا ما نحيا من أجله .. إن لم نكن على استعداد أن نموت من أجله


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يونيو 17, 2008 10:28 am

احسست بالنعاس فغسلت وجهى وتوضات وصليت ونمت
جامدة ياجست

_________________


.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MEMO
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1612
العمر : 97
المزاج : عالى وعلى كيف كيفك
\"المزاج\" :
sms :


My SMS
لن يكون لدينا ما نحيا من أجله .. إن لم نكن على استعداد أن نموت من أجله


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يونيو 17, 2008 10:30 am

الكليلعبرياضةلانبهامنافعكتيرة

_________________


.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يونيو 17, 2008 1:18 pm

الكل يلعب ريا ضه لان بها منافع كتيرة





منصلىالبرديندخلالجنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Just 4 you
Just4You
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 494
الاوسمه :
sms : Just 4 You
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يونيو 17, 2008 2:30 pm

من صلي البردين دخل الجنة


اتصلبيوالديولميجدنيفتركليرسالهمفادهاانهاتصلبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DarkLord
Dracola
Dracola
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 652
العمر : 29
\"المزاج\" :
sms : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104">
<legend><b>My SMS</b></legend>
<marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">WelCome in NewGoo</marquee></fieldset></form>
<!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يونيو 17, 2008 9:39 pm

ههههههههههههه
جامده
اتصلبيوالديولميجدنيفتركليرسالهمفادهاانهاتصلبي
الاجابه :
اتصل بى والدى ولم يجدنى فترك لى رسالة مفادها انه اتصل بى





دقالهاتففقمتلاردعليهوقدوجدتانالخطفصلوحزنتكونىانتظر مكالمةمناخىمنمدة

حاولوووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://portsaid.wow-wars.net
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 1:12 pm

دقالهاتففقمتلاردعليهوقدوجدتانالخطفصلوحزنتكونىانتظر مكالمةمناخىمنمدة


دق الهاتف فقمت لارد عليه وقد وجدت ان الخط فصل و حزنت كوني انتظر مكالمة من اخي من مدة




لاتحزنياهيثمفتلكانامناتصلتبكفاخوكبكلبساطةمطنشكعالاخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Just 4 you
Just4You
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 494
الاوسمه :
sms : Just 4 You
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 1:56 pm

nada85mr كتب:
دقالهاتففقمتلاردعليهوقدوجدتانالخطفصلوحزنتكونىانتظر مكالمةمناخىمنمدة


دق الهاتف فقمت لارد عليه وقد وجدت ان الخط فصل و حزنت كوني انتظر مكالمة من اخي من مدة





لاتحزنياهيثمفتلكانامناتصلتبكفاخوكبكلبساطةمطنشكعالاخر



لاتحزن ياهيثم فتلك انا من اتصلت بك فاخوك بكل بساطة مطنشك عالاخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Just 4 you
Just4You
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 494
الاوسمه :
sms : Just 4 You
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 2:00 pm

ثوبجديدلعيدجديدلطفليتيممااروعاحساسهيومالعيدبلبسهال جديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هيثم حموده
مبدع فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 799
العمر : 29
المزاج : عالى
الاوسمه :
sms :


My SMS
^_^
وياريته نافع..كنت عنه كتير بدافع
وعمر رايح ومش راجع
اتعب عشانه وايه الدافع


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 4:05 pm

Just 4 you كتب:
ثوبجديدلعيدجديدلطفليتيممااروعاحساسهيومالعيدبلبسهال جديد


ثوب جديد لعيد جديد لطفل يتيم اروع احساسه يوم العيد بلبسه الجديد


الىاغلىوارقانسانهالىاطيباقلبفىالكونلمؤسسهالمنتدىوابعتتحياتىلندىولاسرهحلقحوشالىوقعمنك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 5:04 pm

الىاغلىوارقانسانهالىاطيباقلبفىالكونلمؤسسهالمنتدىوابعتتحياتىلندىولاسرهحلقحوشالىوقعمنك


الى اغلى وارق انسانه الى اطيب قلب في الكون مؤسسة المنتدى وابعث تحياتي لندى ولاسرة حلق حوش الي وقع منك


مقبولهمنكياهيثموربناميحرمناشمنكييحبيبناكلناوياربدايمانفضلمعبعضاحلىاسرهفيالكون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Just 4 you
Just4You
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 494
الاوسمه :
sms : Just 4 You
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 6:17 pm

nada85mr كتب:




مقبولهمنكياهيثموربناميحرمناشمنكييحبيبناكلناوياربدايمانفضلمعبعضاحلىاسرهفيالكون



مقبولة منك يا هيثم وربنا ميحرمناش منك يحبيبنا كلنا ويارب دايما نفضل مغ بعض احلي اسرة في الكون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Just 4 you
Just4You
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 494
الاوسمه :
sms : Just 4 You
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يونيو 18, 2008 6:19 pm

شكرايانديعليكلامكالذيذوياربنفضلدايمازيمابتقوليعلطول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الخميس يونيو 19, 2008 10:02 am

شكرايانديعليكلامكالذيذوياربنفضلدايمازيمابتقوليعلطول

شكرا يا ندى على كلامك اللذيذ و ياربي نفضل دايما زي ما بتقولي على طول



ياربيااحمدكلناكدانفضلمعبعضفيالمنتديمشهقدراقوللكمغيركلمةواحدهليكوكلكوبحبكو .........! . ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هيثم حموده
مبدع فعال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 799
العمر : 29
المزاج : عالى
الاوسمه :
sms :


My SMS
^_^
وياريته نافع..كنت عنه كتير بدافع
وعمر رايح ومش راجع
اتعب عشانه وايه الدافع


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الخميس يونيو 19, 2008 10:12 pm

nada85mr كتب:
شكرايانديعليكلامكالذيذوياربنفضلدايمازيمابتقوليعلطول

شكرا يا ندى على كلامك اللذيذ و ياربي نفضل دايما زي ما بتقولي على طول



ياربيااحمدكلناكدانفضلمعبعضفيالمنتديمشهقدراقوللكمغيركلمةواحدهليكوكلكوبحبكو .........! . ...


يارب ياحمد كلنا كدا نفضل مع بعض فى المنتدى مش هقدر اقولكم غير كلمه واحده ليكوكلكو بحبكوووووووووو


واحناكمانبنحبكاووىيامارووعقبالكلسهوانتىطيبه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nany65
مبدع فعال


انثى
عدد الرسائل : 270
العمر : 28
المزاج : سعيدة
الاوسمه :
sms :


My SMS
WelCome in NewGoo


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   السبت يونيو 28, 2008 1:00 pm

واحناكمانبنحبكاووىيامارووعقبالكلسهوانتىطيبه
واحنا كمان بنحبك اوى يا ما روو عقبال كل سنة وانتى طيبه



زىالعادةمروحبيتناشوفتالبنتالحلوةجارتناقلتانابسقالتهوسلبابايحسويخرببيتنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MEMO
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1612
العمر : 97
المزاج : عالى وعلى كيف كيفك
\"المزاج\" :
sms :


My SMS
لن يكون لدينا ما نحيا من أجله .. إن لم نكن على استعداد أن نموت من أجله


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   السبت يونيو 28, 2008 9:23 pm

Very Happy

_________________


.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأحد يونيو 29, 2008 9:00 am


زىالعادةمروحبيتناشوفتالبنتالحلوةجارتناقلتانابسقالتهوسلبابايحسويخرببيتنا

زي العاده مروح بيتنا شوفت البنت الحلوة جارتنا قلت انا بس قالت هوس لبابا يحس ويخرب بيتنا


ههههههههههههههههههههههههه

لذيذة يا ناني


عارفانتعينوننيعارفانتحتهمنيعارفانتكلعمرياهياعمري

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nany65
مبدع فعال


انثى
عدد الرسائل : 270
العمر : 28
المزاج : سعيدة
الاوسمه :
sms :


My SMS
WelCome in NewGoo


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الإثنين يونيو 30, 2008 8:18 am

عارفانتعينوننيعارفانتحتهمنيعارفانتكلعمرياهياعمري


عارف انت عين وننى عارف انت حته منى عارف انت كل عمرى اه يا عمرى



علىراىالمثلجاءتالحزينةتفرحشغلتشريطحكيموقعدتترقص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الإثنين يونيو 30, 2008 3:11 pm

علىراىالمثلجاءتالحزينةتفرحشغلتشريطحكيموقعدتترقص

على راي المثل جات الحزينه تفرح شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص

ههههههههههههههههههه


اللهمأعصمنابحفظكوثبتناعلىدينكوأمرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nany65
مبدع فعال


انثى
عدد الرسائل : 270
العمر : 28
المزاج : سعيدة
الاوسمه :
sms :


My SMS
WelCome in NewGoo


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يوليو 01, 2008 8:28 am

اللهمأعصمنابحفظكوثبتناعلىدينكوأمرك

اللهم اعصمنا بحفظك وثبتنا على دينك وامرك


امين يا ندى

علىراىالمثلاطبخىياجاريهالانبوبةفاضيةياسيدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الثلاثاء يوليو 01, 2008 7:06 pm

علىراىالمثلاطبخىياجاريهالانبوبةفاضيةياسيدى


على راي المثل اطبخي يا جارية الانبوبة فاضية يا سيدي

هههههههههههههه


منراقبالناسصارمشرف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nany65
مبدع فعال


انثى
عدد الرسائل : 270
العمر : 28
المزاج : سعيدة
الاوسمه :
sms :


My SMS
WelCome in NewGoo


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يوليو 02, 2008 5:24 am

منراقبالناسصارمشرف
من راقب الناس صار مشرف


زغرتىيااتةالخياربقىبستة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada85mr
مبدع فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2668
المزاج : الهزار وقت الهزار + الجد وقت الجد = حياة سعيدة
الاوسمه :
sms : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الأربعاء يوليو 02, 2008 2:49 pm

زغرتىيااتةالخياربقىبستة

زغرتي يا اته الخيار بقى بستة


اليمايطولالعنبنقولعنهقزم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nany65
مبدع فعال


انثى
عدد الرسائل : 270
العمر : 28
المزاج : سعيدة
الاوسمه :
sms :


My SMS
WelCome in NewGoo


الشخصيه :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: فك طلاسيم جملة متشابكة   الخميس يوليو 03, 2008 1:52 pm

اليمايطولالعنبنقولعنهقزم

الى ما يطول العنب نقول عنه قزم


شئجميللماتزرعوردةفىبستانبسالاجمللماتزرعحبكفىقلبانسان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
فك طلاسيم جملة متشابكة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: قسم للشباب (بنات وولاد) اتكلم براحتك-
انتقل الى: